Hotel Singora Songkhla September 2012

Hotel Singora Songkhla September 2012 The Singora Hotel Date : September 2012 Time : Hujung MInggu Place : Hotel Singora Songkhla Info : bulan September lepas.. omaQ dan famili pi jalan jalan sekitar Songhkla.. besh gak lama tak pi sana.. siap pi zoo lagi.. semasa kat sana.omaQ bermalam kat hotel Singora… hotel baru.. mmg best.. terbaik.. harga pon berpatutan… ada breakfast pagi lagi….sapa yang hendak ke sana.. boleh la google internet tentang hotel tersebut… 🙂…

Share on Facebook Read More

Dr Juanda : Orang Hasad musuh dan penentang Allah

Orang Hasad musuh dan penentang Allah Oleh : Dr Juanda Jaya (Mufti Perlis) Jangan pernah merasa aman jika anda memiliki sejuta nikmat kerana pasti ada yang akan menjeling tajam sambil berusaha menghilangkan nikmat itu daripada diri anda. Kita seharusnya jeli melihat, tajam mendengar dan sensitif merasa apakah bahaya itu dan bagaimana berwaspada terhadap manusia disekeliling kita. Bermacam-macam rupa bentuk mereka, yang licik dan licin memerangkap sesiapa saja yang dianggap musuh, ada juga yang manis mulut…

Share on Facebook Read More

Gambar fakta atau auta?

Share on Facebook

Share on Facebook Read More

Teka – teki Teka tekup :)

Teka – teki Teka tekup 🙂 Syarikat apakah yang terbesar di dunia? Air apakah yang tidak akan beku? Perkataan apakah yang dieja salah di dalam kamus? Apakah yang perlu dipecahkan terlebih dahulu sebelum boleh digunakan? Kamu balingnya bila ingin digunakan, dan tariknya bila selesai digunakan? JAWAPAN – Amerika Syarikat – Air panas – Salah – Telur – Sauh Sumber :- http://teka-lucu.blogspot.com Posted by Abu Fawwaz from my BlackBerry® smartphone Share on Facebook

Share on Facebook Read More

Teka Teki Teka Tekuk !!

1. Minyak ape yang disukai oleh lelaki? 2. Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar? 3. Binatang ape yang power dlm bab berKarate? 4. Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak? 5. Apa dia ‘Jauh di mata, dekat di hati’? 6. Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson? 7. Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas? 8. Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang,…

Share on Facebook Read More

Berapakah Budak Hitam ?

P/s :- Cuba kira berapakah budak hitam dalam gambar ini !!! Share on Facebook

Share on Facebook Read More

Teka teki : Semut oOOoOo Semut

Ada 3 ekor semut A, B dan C sedang berjalan-jalan sambil beratur . Semut A yg paling hadapan berkata ada 2 ekor semut di belakang aku.. Semut B di bhgn tengah berkata ada seekor semut di hadapan dan sekor kat belakang aku.. Semut C yang dibahagian belakang berkata tiada semut di hadapan aku.. Kenapa semut C berkata begitu??? Share on Facebook

Share on Facebook Read More

Teka Teki : Stoking Dan Warna

Soalan 3 : Lima pasang stokin direndam di dalam laut merah. Setiap pasang stokin itu berwarna putih, hijau, biru, kuning dan hitam. Apa akan terjadi kepada semua stokin tersebut? ( Jawapan akan diberitahu dalam slot akan datang) P/s :- Jawapan Teka Teki 2 ( Yang lepas ) Soalan : Burung apakah yang boleh berdiri, boleh baring tetapi tak boleh duduk? Jawapan : Penguin Share on Facebook

Share on Facebook Read More

Teka Teki : Burung oOOoo Burung !!

Teka Teki 2 : Burung apakah yang boleh berdiri, boleh baring tetapi tak boleh duduk? P/s :- Jawapan Teka Teki 1 ( Yang lepas ) Soalan : Gajah lalu titi patah, lepas tu kambing pula lalu. Apa yang patah pulak? Jawapan : PATAH BALIK laaa, benggang pasal titi tu dah patah. Share on Facebook

Share on Facebook Read More

Teka teki : Gajah & Titi

Gajah lalu titi patah, lepas tu kambing pula lalu. Apa yang patah pulak? Jawapan : Akan disiar pada keluaran akan datang 🙂 selamat menjawab !!! Share on Facebook

Share on Facebook Read More